Водещо събитие за интериорната индустрия
TrendSet предлага богати и динамични издания, които разпалват страстта и сътрудничеството. Панаирът представя някои от най -големите европейски марки в проектирането и производството на лайфстайл и потребителски стоки. Финият живот се превърна в основна движеща сила в индустрията. Продуктовото портфолио управлява пълната верига на стойност - мебели и осветление, декорация и аксесоари, обзавеждане и дизайнерски предмети, дома и текстил, кухненски и плотове, храна и напитки, подаръци и забавления, духовни и сувенири, коледни и сезонни, канцеларски и хартиени , цветарство и градина, офис и училище, хобита и играчки, мода и бижута, красота и уелнес. Това са 15 области, които обхващат всяка свързана продуктова група. TrendSet дебютира хиляди нови колекции във всяко издание, поради което е толкова важно за купувачите. Те не само могат да правят всичките си покупки на едно място, но и могат да изследват пазарните тенденции. Научавате нарастващата естетика, материалите и цветовете, които правят разликата.
TrendSet Winter 2025
TrendSet Winter 2025 вече е в процес на подготовка. Изданието е насрочено за 31.01.2025-02.02.2025. И изложителите, и посетителите са много развълнувани от възможността да се срещнат лице в лице и да осъществят бизнес.
Настаняване
Има много хотелски оферти за TrendSet в Мюнхен, Германия и Trade Fair Trips ltd ви предоставя най -добрите хотелски цени преди всеки друг. Ние предлагаме най -добрите цени, стратегическо местоположение и достъп до градския транспорт. Ние имаме опит и имаме голяма мрежа от хотели, хостели и апартаменти в целия град. Кажете ни бюджета си и ние ще персонализираме хотелското ви настаняване за секунди. Разберете мястото за престой в близост до Messe München! Целият процес ни отнема един ден. Trade Fair Trips ltd обслужва клиентите на всеки етап от посещението им в TrendSet. Клиентите идват при нас, когато се нуждаят от помещения за срещи в изложбения център. Ние сме тук, за да направим резервации. Можем също така да изпратим екипи, които да инсталират вашия панаирен щанд, ако все още не сте направили подготовката. Създайте персонализиран пакет от услуги на изключителни цени.
Пеша:
Не е препоръчително при пътуване от Munich Airport (Летище Мюнхен)
Не е препоръчително при пътуване от Munich Hauptbahnhof (Централна Гара Мюнхен)
С кола:
30 минути при пътуване от Munich Airport (Летище Мюнхен)
20 минути при пътуване от Munich Hauptbahnhof (Централна Гара Мюнхен)
С обществен транспорт:
61 минути при пътуване от Munich Airport (Летище Мюнхен)
35 минути при пътуване от Munich Hauptbahnhof (Централна Гара Мюнхен)
Хотели около TrendSet
Хотел | Звезди | Разстояние до изложение | Град | Цена | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Hotel Torbrau | 9.7 | Munich | от € 487.00 EUR | Запази сега | ||
H2 Hotel München Messe | 0.4 | Munich | от € 212.00 EUR | Запази сега | ||
elaya hotel munich city | 11.9 | Munich | от € 296.00 EUR | Запази сега | ||
Hotel MIO by AMANO | 10.6 | Munich | от € 392.80 EUR | Запази сега | ||
relexa hotel Munchen | 12.2 | Munich | от € 376.00 EUR | Запази сега | ||
Star G Hotel Premium Munchen Domagkstraße | 11.5 | Munich | от € 332.00 EUR | Запази сега | ||
Holiday Inn Munich - City East | 6.1 | Munich | от € 380.00 EUR | Запази сега | ||
AppartementPension Zum Zacherl | 2.4 | Feldkirchen | от € 312.00 EUR | Запази сега | ||
Andaz Munich Schwabinger Tor - a concept by Hyatt | 10.9 | Munich | от € 412.00 EUR | Запази сега | ||
Appartment-Hotel-Holzl | 19 | Grunwald | от € 236.00 EUR | Запази сега |
За да бъдете в крак с най -новите тенденции и мода в сектора на домашните стоки, TrendSet се провежда два пъти годишно. Веднъж през януари (зимно издание) и през юли (лятно издание). Големият международен търговски панаир се провежда за общо три дни в Messe München в Мюнхен, Германия. Официалният организатор на събитието е TrendSet GmbH и достъп се дава само на търговски посетители. Работното време е определено за 09:00 сутринта до 18:00 вечерта за първите два дни и 17:00 следобед в деня на затваряне. Messe München е много достъпен с обществен транспорт. Има подземна линия U2, която се движи на всеки десет минути и осигурява бързо пътуване до работното място и се свързва с Централната жп гара. Това е полезно, тъй като централната гара осигурява влакови линии до летището.
• „Имаме много клиентски трафик на щанда си. Австрия и Швейцария са добре представени; изглежда няма забрана за пътуване и посещение на панаира. Дойдоха само клиенти, сериозно настроени да правят поръчки. На втория ден на панаира вече бяхме достигнали нивото на поръчките през 2021 г. по време на пандемия “,-Ларс Адлер, управляващ директор, HOFF Interieur;
• „Тук винаги е пълно, включително и сега. Качеството на посетителите е много високо, както никъде другаде. Радваме се, че TrendSet се провежда отново. Без значение колко високи са нашите продажби, ние сме отново тук и можем да покажем всички наши нови продукти и колекции на нашите клиенти лично и тук, където се намират те ”, - Филип Върм, управляващ директор, G. Wurm;
• „Нещата вървят добре на щанда ни. Имаме толкова голям трафик на щанда си, че няма да имаме нищо против, ако TrendSet Summer 2021 може да продължи един ден по -дълго. Навсякъде цари положително настроение. Всички са в добро настроение “, - Майкъл Росман, управляващ директор, Pad Home Design Concept).
TrendSet поддържа впечатляваща посещаемост. Всяко издание успява да привлече над 35 000 търговски посетители от цяла Европа, които идват да изпитат повече от 2500 марки и колекции от 40 държави. С 15 интериора и панаирни площи за лайфстайл в 18 изложбени зали изпитвате пълната широта на индустрията за домашни стоки. По -голямата част от посетителите представляват пазари като Австрия, Франция, Лихтенщайн, Унгария, Израел, Китай, САЩ, Индия и Чехия. Голямото разнообразие от продукти означава и голямо разнообразие в професионален опит. Разбира се, по -голямата част са съставени от различни търговци на дребно - специализирана търговия и търговия на дребно, търговия на едро и онлайн търговия. След това има специализирани индустрии като HoReCa, интериорен дизайн, красота и уелнес, рекламни агенции и центрове „направи си сам“ и градина.
TrendSet's Summer 2021
Лятното издание на TrendSet за 2021 се проведе между 10.07.2021 и 12.07.2021 като изложение лице в лице. Събитието се проведе в Messe Munich, като на мястото бяха представени най-новите мерки за превенция на Ковид-19, като например социално дистанциране. Въпреки продължаващата пандемия, която наложи прилагането на строги мерки за безопасност на мястото на провеждане, в изложението участваха 600 изложители. Той прие и 16 633 търговски посетители, включително от страни като Австрия.
TrendSet's Winter 2022
Зимният формат на събитието за 2022 се проведе като търговско изложение лице в лице и събра над 13 000 посетители. То се състоя в условия на строги мерки за безопасност срещу Ковид-19, като например задължителни медицински маски за лице, в Messe Munich.
TrendSet's Summer 2022
Лятното издание за 2022 се проведе като изложение "лице в лице" между 09.07.2022 и 11.07.2022. Поради премахването на вътрешните ограничения през април 2022, то се проведе в Messe Munich на фона на липсващи предпазни мерки срещу Ковид-19. Събитието привлече приблизително 21 000 участници от 42 държави и 2 000 изложители.
TrendSet's Winter 2023
TrendSet Winter 2023 подобри успеха на изданията от 2022. То беше посетено от повече от 22 500 посетители и над 1900 изложители (50% от тях представляваха чужда държава).
TrendSet's Summer 2023
TrendSet Summer 2023 продължи успеха на зимното издание за 2023 и го подобри. В събитието, което се състоя в Messe Munich във формат "лице в лице", участваха над 2000 изложители от 42 държави, както и над 20 000 посетители.
TrendSet Winter 2024
Изданието на TrendSet January през 2024 беше търговски изложение на живо, който се проведе в Messe Munich. То се състоя между 06.01.2024 и 08.01.2024. В събитието участваха повече от 1 500 марки изложители.
TrendSet Summer 2024
Лятното издание на TrendSet за 2024 беше търговско изложение на живо, което се проведе в Messe Munich между 06.07.2024 и 08.07.2024. Форматът се състоя на 60 000 кв. м и включваше изделията на приблизително 2 000 изложители. Те бяха прегледани от около 20 000 посетители.