Водещото събитие за интралогистика и управление на процеси
LogiMAT е специализиран в нуждите и желанията на дистрибуторската индустрия, като изложителите представят иновации в обработката на материали и управлението на складове. Международният търговски панаир е активен от 2003 г. От създаването си LogiMAT се превърна в неизменна част от бизнеса – първо, като платформа за доставки и второ, като източник за извънредни новини и съобщения в рамките на логистичната индустрия.
Голяма отвара от продуктовото портфолио е посветена на цяло поколение нови технологии, които продължават да тераформират пейзажа на индустрията в глобален мащаб. Посетителите ще имат възможност да разгледат кранови системи, електронна търговия, електронни доставки, 3D симулационни решения, опаковъчни материали, оборудване за обработка, конвейерни системи, защита на ръбовете на доковете, ИТ сигурност и машини за етикетиране. Вие определено извличате друго ниво на стойност като изложител, като участвате в поредицата от демонстрации на живо, които винаги са правилният начин, за да генерирате потенциални клиенти за директни продажби.
LogiMAT 2025
LogiMAT 2025 ще се проведе между датите от 11.03.2025 до 13.03.2025. Ще се проведе като търговски панаир на живо в изложбения център на Щутгарт или Messe Stuttgart.
Настаняване
Хиляди се очаква да посетят LogiMAT през следващата година, което означава едно нещо – имате нужда от най-добрите отстъпки за настаняване за търговски панаири. Това е мястото, където Trade Fair Trips ltd влиза в действие. Нашата гъвкава услуга ви обещава онлайн резервация на хотел за LogiMAT, която е съобразена с вашите специфични нужди и бюджет.
Ние работим с редица уважавани имоти в Щутгарт и сме в състояние да поемем всеки бюджет. Това ви гарантира не само да избирате от хотели в близост до Messe Stuttgart, но и да получите най-достъпните цени за хотели по време на LogiMAT. Не само това, Trade Fair Trips ltd може да помогне във всички аспекти на вашето работно пътуване. Независимо дали това означава пълна инсталация на вашия щанд за търговско изложение или резервиране на зали за срещи.
Пеша:
7 минути при пътуване от Stuttgart Airport (Летище Щутгарт)
Не е препоръчително при пътуване от Stuttgart Hauptbahnhof (Централна Гара Щутгарт)
С кола:
1 минутa при пътуване от Stuttgart Airport (Летище Щутгарт)
20 минути при пътуване от Stuttgart Hauptbahnhof (Централна Гара Щутгарт)
С обществен транспорт:
Поради непосредствената близост не е необходимо при пътуване от Stuttgart Airport (Летище Щутгарт)
40 минути при пътуване от Stuttgart Hauptbahnhof (Централна Гара Щутгарт)
Хотели около LogiMAT
Хотел | Звезди | Разстояние до изложение | Град | Цена | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Park Inn by Radisson Stuttgart | 11 | Stuttgart | от € 223.00 EUR | Запази сега | ||
Wyndham Stuttgart Airport Messe | 0.3 | Stuttgart | от € 466.00 EUR | Запази сега | ||
Mercure Hotel Stuttgart Airport Messe | 4.86 | Stuttgart | от € 455.20 EUR | Запази сега | ||
Hotel Schwanen Stuttgart Airport/Messe | 5.15 | Filderstadt | от € 302.00 EUR | Запази сега | ||
Maritim Hotel Stuttgart | 12.2 | Stuttgart | от € 353.00 EUR | Запази сега | ||
Hotel Gloria Superior | 5.9 | Stuttgart | от € 291.00 EUR | Запази сега | ||
Pullman Stuttgart Fontana | 8.3 | Stuttgart | от € 392.00 EUR | Запази сега | ||
Hotel Hafner | 17.9 | Stuttgart | при поискване | Заявка | ||
Hotel Restaurant Klostermuhle | 19.4 | Reutlingen | при поискване | Заявка | ||
Hotel am Schillerpark | 12.2 | Esslingen | при поискване | Заявка |
LogiMAT е базиран в Щутгарт, Германия от самото си създаване и изданията пристигат всеки път в Messe Stuttgart или в края на февруари, или много по-често в началото на март. Панаирът е плод на идеята на EUROEXPO Messe- und Kongress-GmbH и допуска само професионалисти.
През трите програмни дни посетителите могат да се разходят из залите от 09:00 до 17:00 часа. Пътуването до работното място е лесно благодарение на прецизните връзки с магистралите и обществения транспорт на Щутгарт. Ако не наемате кола за LogiMAT, можете да пристигнете само за минути или с автобус, или с крайградските влакови линии, които са удобно разположени.
- „Бяхме впечатлени от високото качество на посетителите, не само от количеството. За нас стойността на LogiMAT расте от година на година. В допълнение към разговорите с много потенциални клиенти, ние получихме договор още на първия ден за изграждане на система за проследяване на насипни товари,” - Хендрик Регер, ръководител продажби, Divis GmbH
- „На базата на много добри разговори и твърди ангажименти, ние всъщност можехме да се приберем в края на първия ден, защото до вторник вече бяхме постигнали всички цели, които си поставихме за шоуто. След това нещата продължиха със същото темпо през следващите два дни,” - Кристиан Кюн, управляващ директор, Greenfield Development GmbH.
- „Изложихме се за първи път и постигнахме основната си цел да създадем нови контакти на международните пазари и да разширим нашата партньорска мрежа. LogiMAT отвори нови врати за нас, особено в Германия, и със сигурност ще се върнем следващата година,”- Philippe Reveillion Miguel, мениджър ключови клиенти, Guilbert Express SAS, Франция.
LogiMAT е мястото, където индустрията проверява веднъж годишно и сравнява бележките. Да не говорим, че създава мостове и улеснява нов бизнес. Това намира пряко отражение в числата, които както виждате са повече от благоприятни. Последното издание се радваше на активност от над 61 000 търговски посетители от цял свят, които направиха пътуване до Щутгарт, Германия, за да видят предложенията от 1600 изложители.
Марката все още е силна, тъй като организаторите подчертават факта, че в комбинацията е имало 250 изложители за първи път, което означава, че има още повече място за растеж. Регистриран е и 10% ръст при посетителите, което прави миналото издание на LogiMAT най-успешното издание до момента.
По отношение на пазара, ще се срещнете с големи купувачи от Европа, като 35,5% от посетителите са германски граждани, но има солидно представителство от Индия, Япония, Корея, Нова Зеландия, Тайван, Австралия, Канада, Китай и Съединените щати.
LogiMAT 2022
LogiMAT 2022 отбеляза триумфалното рестартиране на водещото търговско изложение за вътрешна логистика. Събитието се проведе като предаване на живо в Messe Stuttgart от 31 май до 2 юни 2022 г. То включва висококачествена група участници с акцент върху иновациите. Над 80 изложители представиха нови артикули, включително носителите на наградата НАЙ-ДОБРИ ПРОДУКТИ. Събитието привлече 50 000 посетители и 1571 изложители от 39 нации. Сред компаниите изложители имаше 393 нови и 74 големи международни доставчици. 52,8 процента от участниците са били в състояние да инициират решения за покупка. Целите на посетителите включват научаване за най-новите разработки, тенденции и решения (55,1%). Те включват и създаване на нови бизнес отношения (27,7%). Завършването на инвестиционните усилия също е една от основните бизнес цели (36,5 процента).
LogiMAT 2023
Изданието на LogiMAT за 2023 отбеляза нов рекорд по посещаемост за търговското изложение. Събитието беше посетено от над 63 000 участници. Сред тях бяха 62 343 посетители, което представлява 25% увеличение на броя на посетителите в сравнение с предишния рекорд през 2019. Освен това групата на участниците включваше 1 563 изложители от 39 държави. От тях 35% са пътували от чужбина. Това се прилагаше особено за 200-те новодошли изложители, приблизително 70% от които бяха от чужда държава. Над 40 % от посетителската група извършиха бизнес на място или ще го направят веднага след събитието. В това число 84 % от тях бяха лица, вземащи решения. LogiMAT 2023 се проведе като търговско изложение на живо на площ от 125 000 м2.
LogiMAT 2024
Изданието на LogiMAT за 2024 беше търговско изложение на живо, организирано в Messe Stuttgart на 125 000 м2 брутна експозиционна площ. В събитието се включиха над 101 600 участници, включително повече от 1 600 изложители от приблизително 40 държави и над 67 400 посетители. Около 35% от изложителите и 98,8% от посетителите бяха от чужбина. 150 от изложителите бяха нови участници, а 57% от посетителите бяха ръководители, вземащи решения. По време на LogiMAT 2024 38% от посетителите са имали конкретни инвестиционни проекти, а 24% са сключили договори.