Your free enquiry
ProWein

ProWein

Düsseldorf ,Germany
Индустрия
Индустрия:
Храни и напитки, Вина
Organizer
Organizer :
Messe Dusseldorf GmbH
Event website
Event website :
ProWein
Frequency
Frequency:
1 year

Ковид-19 актуализация за ProWein

Messe Дюселдорф ще бъде домакин на ProWein 2023 между 19-ти и 21-ви март 2023. Понастоящем Германия не разполага с вътрешни мерки за безопасност срещу Ковид-19 поради премахването им през април 2022. Въпреки това организаторите силно ще насърчават участниците да спазват няколко препоръки. Те ще включват:

  • Участниците ще бъдат посъветвани да поддържат социална дистанция от 1,5 метра и да мият ръцете си често. Това се отнася за всички участници, включително доставчиците на услуги, партньорите, строителите на щандове и други. Носенето на маски е препоръчително за всички зони на мястото на събитието, включително изложбените зали. Участниците могат да носят маска KN95/N95, FFP2 или медицинска маска. Всички участници трябва да спазват подходящ етикет за кихане/кашляне по време на участието си. Това включва извършване на действията в извивката на ръцете им. Подобна стъпка е необходима, за да се избегнат инфекции, причинени от капчици, пренасяни по въздушен път.

За да се намалят рисковете от инфекции, Messe Düsseldorf ще въведе чести почиствания и непрекъснато проветряване. По време на почистването специално внимание ще бъде отделено на зони като изложбените зали. На места като входовете ще бъдат поставени и дозатори за дезинфекция. Мястото на събитието ще разполага с вентилационна система с отделни изпускателни и приточни потоци.

Понастоящем в Германия са въведени ограничения за пътуване, за да се намалят инфекциите в различните държави. Участниците могат да влязат в страната, след като представят един от следните три документа:

  • Отрицателни резултати от тест за бърз антиген или PCR, които не са по-стари от 48 часа
  • Сертификат за ваксинация с втора доза, приложена 14 дни след първата.
  • Доказателство, че участникът се е възстановил от инфекцията през последните 1 до 6 месеца

Въведение

ProWein е сред централните търговски изложения за производството на алкохолни напитки. Съществуват няколко причини за важността на търговското изложение за сектора. Това се дължи на факта, че ProWein е една от централните сцени за представяне на най-новите тенденции в бранша. Такива са напитките, които набират популярност. Освен това изложението е сред местата за срещи на професионалисти от девет индустрии. Те включват алкохолни напитки, хотелиерство, кетъринг, търговия, дистрибуция на едро, дистрибуция на дребно, внос и износ. Освен това ProWein е една от основните платформи за обучение на професионалисти в областта на алкохолните напитки. Също така търговското изложение е едно от основните места за снабдяване за присъстващите сектори. ProWein е ежегодно изложение, което се провежда в Дюселдорф, Германия. Домакин на събитието е Messe Düsseldorf, едно от водещите места в града.

What is ProWein's Business Profile?

A diverse group of professionals attends ProWein’s annual editions. This is because of the fair’s importance to nine industries. Among the professionals that attend the trade show are:

  • Винени критици
  • Представители на медиите
  • Микропивовари и миксолози
  • ИТ специалисти в областта на касовите системи
  • Производители/търговци/дистрибутори на аксесоари за търговия на дребно
  • Собственици и управители на ресторанти
  • Специалисти по търговия на едро
  • Дружества за поръчки по пощата
  • Специалисти по кетъринг
  • Вносители и износители
  • Специалисти в областта на гастрономическите услуги
  • Специалисти по лозарство
        доставчици на търговска литература
  • Специалисти по търговия на дребно
  • Сомелиери
  • Търговци на едро/дистрибутори/производители на алкохолни напитки
  • Производители/разпространители/производители на пособия за наливане
  • Хотелиери и управители на курорти
  • Планиращи/организиращи събития
  • Собственици на магазини за хранителни стоки/магазини за бързо хранене
  • Мърчандайзери и визуални мърчандайзери
  • Персонал за сервиране
  • Управители/собственици на питейни заведения

Сред водещите компании, които участват, са Canals Nidal, Cazes и Rontana. Те също така представят Hamecker, Huckleberry Gin и Rigal. Освен това сред тях са Wölffer Estate Vineyard и HS Heidelberg Spirits GmbH. Институциите, които посещават, включват Deutsches Weininstitut GmbH (DWI), Асоциацията на изпращачите на вино и спиртни напитки.

Акценти от събитието

Има шест бизнес цели, които специалистите могат да изпълнят, като посетят ProWein. Те включват разширяване на техните специализирани умения и знания. Освен това изложението може да им помогне да се запознаят с най-новите тенденции и разработки. В допълнение, то позволява на специалистите да получат признание и да извършват бизнес на място. Също така ProWein насърчава създаването на мрежи и предоставя възможности за преглед на посещаваните индустрии. Такива са секторите на хотелиерството, кетъринга, алкохолните напитки, търговията на дребно и търговията на едро.

Тези цели могат да бъдат изпълнени благодарение на изчерпателната съпътстваща програма на събитието. Тя включва разнообразна гама от над 500 събития. Сред централните подсъбития в програмата е изложението ProWein. На него се събират над 6500 изложители. Освен това то е централната платформа за обществени поръчки за много специалисти. Такива са производителите на вино, търговците на дребно и едро, хотелиерите и други. Освен това изложението действа като основна сцена за представяне на много новосъздадени предприятия. Представените стоки включват алкохолни напитки, като сайдер, бира, спиртни напитки и вина. Представени са също така услуги за търговия на дребно/гастрономически услуги, бармански прибори, пособия за наливане и опаковки. Представени са и артикули като охладители за бутилки, хладилници, стелажи за вино, чаши и търговска литература. Както беше споменато, изложението съдържа различни дегустационни и презентационни сцени. Сред тях са "Светът на биологичните продукти" (Organic World), "Салон за шампанско" (Champagne Lounge) и "Опаковка и дизайн" (Packaging & Design).

Всяка от тези сцени помага за представянето на стоките на определени изложители. Това спомага за намирането на конкретен вид продукт и помага на експертите да получат признание. В "Органичен свят" например се представят изделия на производители на органични вина и винарски изби. Сред тях има специалисти от всички винарски региони в света, като например Франция. Салонът за шампанско, който се намира в зала 12, до известна степен наподобява органичния свят. Това е място, предназначено за производители на вино и винарски изби. В него има и зона за дегустация, където може да се опитат изложените продукти. Но за разлика от предишната зона, в салона са представени най-новите пенливи вина.

Друго централно подсъбитие, което привлича много професионалисти, е форумът ProWein. Той е централната платформа за срещи, обучение и работа в мрежа за много специалисти. Това е мястото, където се събират различни изложители и професионални асоциации. Такива са винопроизводители, производители на опаковки, представители на медиите, както и други. Форумът осигурява достъп до различни лекции и семинари. Темите на дискусиите включват най-новите тенденции, предизвикателства, отчети за продажбите и иновации. Лектор на всеки от семинарите и експертните беседи е водещ специалист. Такива авторитети са изтъкнати енологични експерти, винопроизводители, търговци на вино, сомелиери, дестилатори. Форумът е разделен на целеви подсъбития. Всяко от подсъбитията се фокусира върху специфични тематични групи. Професионалистите могат да получат представа за видовете обсъждани теми от името на микросъбитието. Например годишната пресконференция на Comite Champagne се фокусира върху отчетите за продажбите на шампанско. Часът на тенденциите на ProWein (ProWein Trend Hour) е посветен на най-новите тенденции.

Участниците могат да разширят своите специализирани знания и умения и чрез различни други подсъбития. Сред тях са разнообразни майсторски класове. Един такъв пример е програмата "Australian Wine Discovered", която се състои от 25 теми. По време на класа професионалистите могат да се запознаят с Австралия като страна производител на вино. За целта на задачата те могат да гледат и да участват в лекции, които включват редактируеми презентации, подложки за дегустация, видеоклипове и карти. Друг пример за майсторски клас е "В разговор с...". Той се състои от интервюта, по време на които водещи експерти в областта на напитките споделят личен опит. Те също така предоставят своя поглед върху различни водещи предизвикателства и други теми от индустрията.

Както беше споменато, много от майсторските класове и лекциите предоставят практически опит. Например "Как да създадем перфектните съчетания между храна и вино" предоставя обучение за това как основните хранителни компоненти влияят на вината. Тя също така предоставя информация за това как да се използват придобитите познания за подобряване на виненото преживяване. Майсторският клас може да бъде доста ценен за професионалисти, като например експерти по кетъринг. Освен това той може да предостави практически опит и нови умения на управители на ресторанти. Той също така предоставя съвети за това как да се използват посочените знания за подобряване на виненото преживяване. Такъв майсторски клас може да бъде ценен за професионалисти, като например ресторантьорите. "Изкуството на купажирането" е друг майсторски клас, който предоставя практически знания. Майсторският клас дава възможност на професионалистите да усвоят финото изкуство на купажирането на вина. Това включва създаването на собствено куве от Бордо. Много от майсторските класове се организират от Wine & Spirit Education Trust (WSET). Такива са:

    "Дестинация WSET Level 4 Diploma in Wines";
    "Оценка на качеството на спиртните напитки при сляпа дегустация";
    "Повишете кариерата си с обучение по WSET".

Много от тези дискусии могат да бъдат полезни както за професионалистите, така и за студентите. Например дипломата може да помогне на професионалистите да развият своите аналитични умения за дегустация. Това се отнася и за "Оценяване на качеството на спиртните напитки". Дискусията "Boost Your Career" може да бъде от голяма полза за студентите. Тя може да им помогне да се запознаят с индустрията на алкохолните напитки. Например по време на дискусията такива участници могат да се запознаят с различни професии. Сред тях са купувачи, посланици на марки и винопроизводители.

Много от подсъбитията, които съставляват съпътстващата програма на ProWein, се фокусират върху най-новите тенденции. Например обядът за пресата позволява на представителите на медиите да обсъдят тенденциите с водещи експерти. За целта тези участници могат да участват в специален обяд за пресата и конференция. Друг пример е конференцията "Потребителски тенденции при винените марки: Анализи и новини". Той е насочен към предоставяне на информация на участниците за най-новите потребителски популярни марки вина. В него се предоставят и подробности за причините за тяхната популярност. Това позволява на експертите да получат ценна информация за видовете вина, в които трябва да инвестират.

Много от подсъбитията предоставят възможност за дегустация на различни алкохолни напитки. Това се дължи на пробите, които позволяват на посетителите да разгледат предлаганите стоки, преди да ги закупят. Освен това много от сцените за дегустация предоставят и възможности за създаване на контакти или за получаване на признание. Пример за такова място е Mundus Vini. Mundus Vini е витрината на победителите в един от водещите шампионати във винарския сектор. Конкурсът се провежда два пъти годишно - веднъж през февруари и веднъж през август. Той дава признание на винопроизводителите, чиито сортове са с изключително високо качество. Всяко от 11 000-те номинирани вина се оценява от експертно и реномирано жури. В състава на журито влизат водещи журналисти, сомелиери, енолози, търговци на вино и производители. Всяко номинирано вино получава експертна оценка чрез кръг от дегустации "на сляпо". По време на кръга всички вина се подреждат по няколко характеристики. Сред тях са качествена продуктова група, произход и вкус. Опитаните вина получават оценка по предварително одобрена 100-точкова скала. В зависимост от оценката си вината могат да получат една от трите награди - Гранд Злато, Злато и Сребро. Grand Gold отличава номинации, които имат оценка от 95 до 100 точки. Златото е за вина с оценка между 90 и 95 точки. Среброто е за номинации, чиято оценка е между 85 и 90 точки. Най-добрите тихи и пенливи розе вина в Германия също представят победители в конкурс. По-специално, в него се представят най-добрите германски тихи и пенливи вина розе.

Примери за етапи на дегустация и създаване на мрежи са Best Of Occitanie и Beyond the Limit. В "Най-доброто от Окситания" се представят най-новите окситански сортове. Beyond the Limit също така представя изделията на франкофонските винопроизводители. На него се представя най-новото разнообразие от филтрирани и нефилтрирани вина. Представя се и вино, съхранявано в различни съдове, например бетонни яйца. Подобно на предходните зони, на щанда "Зелени възклицателни знаци" също се представят франкофонски вина. Той обаче се различава по това, че е място за представяне на биологични вина. Много от зоните за дегустация предоставят възможности за работа в мрежа. Сред тях са ProWein goes City, #SunnyLunch by AD'OCC и Australian Wine Bar. ProWein goes City е общоградско подсъбитие за проучване и дегустация на вина. То включва обиколка на ресторанти. хотели, барове и дегустация на вина и храни. #SunnyLunch by AD'OCC е събитието, на което се събират различни производители на вино. То се провежда във Food Park в зала 18. По време на събитието участниците вечерят и обсъждат различни теми, докато дегустират окситански вина. Австралийският винен бар също дава възможност на професионалистите да установят контакти, докато дегустират вина.

По време на много от годишните си издания ProWein представя нови събития и зони. Един такъв пример е изложението на тенденциите "Същото, но различно". Това е специализирано изложение, в което се представят занаятчийски спиртни напитки, сайдер и бира. То е и сцена за представяне на изложението "Същото, но различно BAR". BAR е демонстрационно събитие за експертни бармани. По време на подялбата такива професионалисти представят авангардни версии на класически коктейли. По време на презентациите професионалистите обясняват вдъхновението зад всяка идея за напитка.

Професионалистите, които трябва да обмислят участието си в ProWein, включват:

  •  Винени критици
  • Представители на медиите
  • Микропивовари и миксолози
  • ИТ специалисти в областта на касовите системи
  • Производители/търговци на едро/дистрибутори на аксесоари за търговия на дребно
  • Собственици и управители на ресторанти
  • Търговци на едро
  • Дружества за поръчки по пощата
  • Специалисти по кетъринг
  • Вносители и износители
  • Специалисти в областта на гастрономическите услуги
  • Специалисти по лозарство
        доставчици на търговска литература
  • Специалисти по търговия на дребно
  • Сомелиери
  • Търговци на едро/дистрибутори/производители на алкохолни напитки
  • Производители/разпространители/производители на пособия за наливане
  • Хотелиери и управители на курорти
  • Планиращи/организиращи събития
  • Собственици на магазини за хранителни стоки/магазини за бързо хранене
  • Мърчандайзери и визуални мърчандайзери
  • Персонал за сервиране
  • Управители/собственици на питейни заведения

Логистика

Всяка година ProWein се провежда в Messe Düsseldorf в Дюселдорф, Германия. Той е на разположение в продължение на три дни, като часовете за посещение варират от 9 до 18 ч. Организатор на изложението е Messe Düsseldorf GmbH в сътрудничество с партньори като WSET.

Messe Düsseldorf е лесно достъпен поради близостта си до летището в Дюселдорф и до центъра на града. Например, когато се пътува с метро или автобус от летището, може да се стигне до мястото на провеждане на изложението за 18 минути. По същия начин, при пътуване с метро от централната гара, може да се стигне до обекта за 25 минути. Пътуването от други квартали също е лесно благодарение на системата на градския транспорт. С автобус и метро например може да се стигне до мястото на събитието за 36 минути от квартал Seestern. Messe Düsseldorf се намира съвсем близо до няколко близки града. Сред тях са Кьолн, Мьонхенгладбах, Нойс, Крефелд, Солинген и Леверкузен. Например до мястото на събитието може да се стигне за 60 минути с кола или автобус от Кьолн. По същия начин от Мьонхенгладбах до обекта може да се достигне за 52 минути с автобус и метро.

Дюселдорф предлага разнообразна гама от възможности за хранене и настаняване. Например, има многообразие от апартаменти, хостели, къщи за гости и хотели, от които може да се избира. Те варират на цени и са разположени в целия град. Сред районите, които трябва да се разгледат, са Зеестерн, Фридрихщат, Хафен и Обербилк. Сред заведенията за хранене, от които може да се избира, са ресторанти, барове, пекарни, кафенета и клубове. Сред менютата, предлагани на тези места, са немска, китайска и турска кухня.

Аудитория и статистика

Поради значимостта си ProWein привлича над 68 000 участници. Например, изданието на изложението за 2019 привлече 61 500 търговски посетители и 6 900 изложители. На него пристигат участници от 142 държави и осем индустрии. Следните държави посещават изложението:

  • Латвия
  • Норвегия
  • Етиопия
  • Таджикистан
  • Мароко
  • България
  • Малта
  • Боливия
  • Канада
  • Египет
  • Великобритания
  • Албания
  • Армения
  • Кения
  • Дания
  • Португалия
  • Либия
  • САЩ
  • Кипър
  • Нова Зеландия
  • Полша
  • Беларус
  • Сирия
  • Китай
  • Нидерландия
  • Иран
  • Грузия
  • Белгия
  • Австралия
  • Швейцария
  • Танзания
  • Словения
  • Италия
  • Турция
  • Венецуела
  • Азербайджан
  • Еквадор
  • Унгария
  • Сенегал
  • Тайланд
  • Словакия
  • Русия
  • Казахстан
  • Бразилия
  •  Ливан
  • Тайван
  • Намибия
  • Мексико
  • Франция
  • Швеция
  • Южна Африка
  • Естония
  • Финландия
  • Перу
  • Чили
  • Уругвай
  • Австрия
  • Чехия
  • Индия
  • Гърция
  • Испания
  • Алжир
  • Германия
  • Япония
  • Аржентина
  • Румъния

Индустриите включват сектори като:

  • Кетъринг
  • Лозарство
  • Храни и напитки
  • Производство на едро
  • Търговия
  • Услуги
  • Внос и износ
  • Продажба на дребно
  • Хотелиерство

Достъпни хотели в близост до ProWein

Trade Fair Trips Ltd е тук, за да се погрижи за организацията на пътуването ви, така че да можете да се съсредоточите върху подготовката за ProWein. С разнообразието от отлични хотелски оферти, от които можете да избирате, гарантирано ще получите най-добрите цени за ProWein. Местоположението е решаващ компонент за успеха на всяко бизнес пътуване. Ето защо ние се фокусираме върху хотели в близост до Messe Düsseldorf. Можем да ви помогнем и по различни други начини. Това включва резервиране на помещения за срещи и обслужване на инсталации на изложбени щандове.

Минали издания

Издание за 2019

Изданието на ProWein през 2019 съвпадна с 25-годишнината на събитието. В изданието, което се проведе между 17.03.2019 и 19.03.2019, участваха 61 500 души. По този начин беше надминато събитието от 2018, което привлече около 60 500 души. Специална изложбена зона е известна като " same but different" беше част от програмата. В зоната над 100 производители на крафт бира, сайдер и спиртни напитки изложиха своите продукти.

Издание за 2022

ProWein 2022 отбеляза успешното завръщане на търговското изложение след двегодишно прекъсване, наложено от Ковид-19. Изданието се проведе на живо в Messe Düsseldorf и не включваше процедури за безопасност, свързани с коронавируси. Поради премахването на вътрешните разпоредби на Германия през април 2022, мястото на провеждане не разполагаше с такива предпазни мерки. На събитието присъстваха повече от 38 000 участници от 145 държави. Имаше и 5 700 изложители от 62 държави.

Full list of
hotels for
ProWein

Book Now
How to get to ProWein

Similar trade shows