Your free enquiry
Beauty Eurasia

Beauty Eurasia

Istanbul ,Turkey
Индустрия
Индустрия:
Здравни специалисти, Медицинско оборудване и технологии
Organizer
Organizer :
ITE Group
Event website
Event website :
Beauty Eurasia
Frequency
Frequency:
1 year

Красота Евразия и COVID-19

Beauty Eurasia 2022 върви по план и с подкрепата на акционери и играчи в индустрията. Това ще бъде второто издание на панаира на живо в свят след пандемия. Организаторите се научиха как да създадат безопасна концепция за панаир и ще осигурят още по-добро физическо събитие. Датите са насрочени за 15 юни – 17 юни 2022 г. Очаква се хиляди да пътуват до Истанбул, Турция, което е силен индикатор за това колко важни са търговските панаири за стимулиране на новия бизнес. Експо центърът на IFM Istanbul въведе цялостни защитни мерки срещу COVID-19, като задължително маскиране, дезинфекционни точки, подобрени санитарни условия и повишена вентилация.

Въведение

Beauty Eurasia е в основата на индустрията за красота и козметика в Турция и евразийския регион като цяло. Международният търговски панаир е голямо B2B събитие и платформа за нови продукти, за да намерят своята аудитория. Продуктовият асортимент е невероятен и купувачите са разглезени от избор. В изложбения етаж има всяка продуктова група по веригата на стойност и обработка – суровини, опаковки и машини, бебешка козметика, продукти за грижа за косата, цветна козметика, оборудване за салони, продукти за лична хигиена и грижа за ноктите. Това е само малка извадка от наличното и можете да видите стойността за търговските посетители. Beauty Eurasia е просто платформа за поръчки на едно гише, където те могат да направят всичките си поръчки, да видят по-големите тенденции и да проучат нови продукти.

Логистиката

Beauty Eurasia пристига в Истанбул, Турция в средата на юни всяка година. Събитието продължава общо три дни и предлага невероятна бизнес и информативна програма. Работното време е определено за 11:00 часа на първия ден и 10:00 часа сутринта в останалите два дни. И трите дни приключват в 18:00 следобед. Достъпът до IFM Istanbul Expo Center се дава само на търговски посетители. Организатор на Beauty Eurasia е Hyve Group, която е известна по целия свят като водещ организатор на търговски панаири. Сега е време да обсъдим как да стигнем до изложбения център. IFM Istanbul Expo Center се намира точно до летище Ататюрк, което означава, че можете лесно да стигнете до мястото, веднага щом кацнете. Най-бързият начин да се свържете с изложбения център от града е да вземете метрото, което се движи редовно през деня всеки ден от седмицата.

Какво казват хората?

• „Турският пазар е най-важният пазар в Близкия изток. За всяка компания, която иска да прави международен бизнес, е много важно да участва в изложения и да намира нови партньори. Така че, разбира се, ще предложа на всички мои партньори да участват в Beauty Eurasia, защото това е най-голямото“, – Антон Назаренко Викторович, главен изпълнителен директор – NATURPRO;

• „Beauty Eurasia е от решаващо значение за нас, когато става въпрос за навлизане на нови пазари. Страните от ОНД, Южна Америка и Западна Европа са сред нашите целеви пазари. Доверяваме се на VIP хостваните купувачи на Beauty Eurasia и знаем, че се полагат добри усилия по отношение на това. Виждам, че тук можем да създадем нови връзки в Африка, Украйна и Русия. Срещнахме VIP купувачи от тези региони, които присъстваха заради вас. Това са големи клиенти. Нашите приблизителни очаквания са около 2-3 милиона долара,” – Синан Демирчи, мениджър износ – HUNCA

Аудитория и статистика

Beauty Eurasia отново и отново доказва защо това е толкова важно събитие за региона. Дори по време на пандемията търговският панаир генерира много бизнес. На изложението имаше 182 изложители от общо 12 страни – Германия, България, Индия, Индонезия, Южна Корея, Перу, Индия, Русия, Словакия, Украйна, Индонезия и Турция. Публиката също беше повече от достатъчна, за да направи пътуването до Истанбул. Повече от 11 600 търговски посетители от 88 страни присъстваха на панаира. Страните с най-голямо присъствие включват Иран, Ирак, Палестина, Либия, България, Ливан, Албания, Германия, Сирия, Йемен, Тунис и Косово. Програмата за хоствани купувачи беше огромен успех, тъй като помогна на изложителите да се срещнат с квалифицирани клиенти за продажби и проведоха общо 2500 срещи. По отношение на секторите посетителите представяха салони за красота, хотели и спа центрове, универсални магазини, магазини за търговия на дребно, дистрибутори, безмитни, вносители и износители, фризьорски салони, онлайн магазини за козметика за красота и списъкът продължава.

Настаняване

Резервирайте хотели за Beauty Eurasia преди наплива от търговски посетители. Изданието през 2022 г. в Истанбул, Турция ще привлече още повече хора, което означава по-висока конкуренция за най-добрите цени на хотела в града. Trade Fair Trips ltd знае къде има всичко в Истанбул и можете да разчитате на нас да изберем подходящия хотел за вас. Искате ли апартамент от висок клас? Или предпочитате нещо по-достъпно? Всеки бюджет е добре дошъл тук! Вашата хотелска резервация за Beauty Eurasia ще бъде близо до IFM Istanbul Expo Center. Не губете време за пътуване до работното си място и просто отидете пеша до събитието. Има много повече Trade Fair Trips ltd, което може да направи за вас. Клиентите често идват при нас, когато имат нужда от някой, който да изгради експозицията им

Full list of
hotels for
Beauty Eurasia

Book Now
How to get to Beauty Eurasia

Similar trade shows