Your free enquiry
EuroShop

EuroShop

Düsseldorf ,Germany
Индустрия
Индустрия:
Маркетинг, ПР и Реклама, Продажби, Франчайзинг
Organizer
Organizer :
Messe Dusseldorf GmbH
Event website
Event website :
EuroShop
Frequency
Frequency:
3 years

EuroShop и Ковид-19

Изданието на EuroShop за 2023 ще бъде организирано като събитие "лице в лице" в Messe Düsseldorf. Датите за провеждане на изложението на живо ще бъдат между 26.02.2023 и 02.03.2023. Организаторите на EuroShop ще приложат няколко препоръки за превенция на Ковид-19. Сред препоръките ще бъде участниците да носят лични предпазни средства под формата на маски за лице в закритите помещения. Освен това те ще бъдат силно насърчавани да поддържат социална дистанция от 1,5 метра и да извършват редовна хигиена на ръцете.

Поради въведените в Германия ограничения за пътуване, при пристигането си участниците трябва да покажат доказателство за оздравяване, ваксинация или отрицателен резултат от тест. Отрицателните PCR тестове или бързи антигенни изследвания трябва да са извършени в рамките на предходните 48 часа. Втората доза от ваксината трябва да бъде поставена не повече от 14 дни преди началото на събитието. Доказателството за възстановяване не трябва да е по-старо от шест месеца.

Въведение

Ако работите в търговията на дребно, тогава трябва да следите предстоящото EuroShop – международното търговско изложение, което се занимава с напредъка в търговията на дребно и магазините, заедно с много важни тенденции в рекламата и маркетинга. Дюселдорф, Германия, е мястото, където събитието ще се проведе в продължение на пет дни през февруари. Какво могат да очакват посетителите да открият на събитието? Пълната верига на стойност от продукти и решения – системи за контрол на инвентара, лампи, светлинни концепции, складови помещения, дизайн на магазини, POP маркетинг и много други. 

Акценти

  • Може да презентирате и представите своите продукти пред аудитория от над 113 000 търговски посетители в силно конкурентна среда.
  • Революционните постижения и напредък в POS маркетинга като част от все по-популярния форум POPAI.
  • Практиките и тенденциите в цифровизацията засегнаха програмирането на форума на Omnichannel.
  • Акцентиране върху темата за енергийната ефективност и минимизиране на екологичното въздействие на търговията на дребно чрез събития като ECOpark и ECO Forum.

Логистиката

Messe Düsseldorf GmbH изпълнява двойната роля на организатор на събитието и на място като домакин, а изданията се провеждат на всеки три години, така че всяко издание е важен момент в индустрията. Както търговските посетители, така и обществеността се допускат от 09:00 ч. до 18:00 ч., въпреки че те подлежат на промяна. 

Аудитория и статистика

EuroShop функционира предимно като платформа за снабдяване, където изложителите могат да генерират потенциални клиенти за продажби и да научат за технологичните тенденции, които се внедряват. Диверсифицирането на потоците от приходи е повече от възможно, тъй като аудиторията е изградена от търговия на дребно с хранителни и нехранителни стоки, търговия на едро, интериорен дизайн, визуален маркетинг, мърчандайзинг и представители на здравеопазването. Също така, не можем да пропуснем да споменем разнообразната програма, която включва елементи като EuroCIS Forum, ECOpark и ECO Forum! 

Достъпни хотелски стаи в близост до Messe Düsseldorf

С толкова голяма аудитория като тази е разумно да започнете рано с търсенето на най-добрите цени за хотели за EuroShop. Trade Fair Trips ltd ви предлага впечатляваща услуга! Хотели в близост до Messe Düsseldorf са лесни за намиране, когато имате зад гърба си екипа от професионалисти на Trade Fair Trips ltd. Разчитате на обширна база данни с хотели в целия град. След като резервирате престоя си, ние можем да ви помогнем да резервирате вашите заседателни помещения или да поемем монтажа на вашия щанд за търговско изложение!

Full list of
hotels for
EuroShop

Book Now
How to get to EuroShop

Similar trade shows