Планирате следващото си пътуване за търговски панаир?

Международните изложения притежават значителен авторитет като инструмент за бизнеса да регистрира ръст на продажбите и техния обхват на нови географски пазари. Бизнес пътуването е инструмент в арсенала на интелигентния бизнесмен още от времето на изобретяването на влака и точно пътуването по бизнес е нещото, което е родило индустрията за професионално настаняване. За нещо толкова старо, колкото търговския панаир, трябва да попитаме защо е все още популярен и накъде е насочено сега, имайки предвид че светът е свързан повече от всякога чрез видео стрийминг, социални медии и имейли.

Защо хората все още изпитват нужда да присъстват на събития на живо?

Помислете за събитията на живо, че се явяват като “интернета на Вашата индустрия’’, но кондензирани на едно място във формата на панаирите и изложенията. Сред основните причини за присъствие са незабавният достъп до най-новите новини от бранша, както и възможността да се срещнете лице в лице с партньори и клиенти. Изграждането на връзки в такава среда е основата за дълголетие във всяка индустрия. Все пак трябва да се имат предвид и всички съпътстващи разходи за такива пътувания и не винаги ви е гарантирано, че инвестираният капитал ще доведе до увеличаване на продажбите, на генериране на потенциални клиенти или други ценни контакти – всичко това зависи от вас.

Събития

Име на панаир Дата ГРАД ДЪРЖАВА Най-добрата налична цена
ARCO
26 Feb - 1 Mar 2020
Madrid Spain Цена по запитване
Резервирайте сега
CADEAUX Leipzig
29 Feb - 2 Mar 2020
Leipzig Germany Цена по запитване Резервирайте сега
Batibouw
29 Feb - 8 Mar 2020
Brussels Belgium Цена по запитване Резервирайте сега
kbb Birmingham
1 - 4 Mar 2020
Birmingham UK Цена по запитване Резервирайте сега
IHM
11 - 15 Mar 2020
Munich Germany Цена по запитване Резервирайте сега
Ideal Home Show
27 Mar - 13 Apr 2020
London UK Цена по запитване Резервирайте сега
MARBLE
1 - 4 Apr 2020
Izmir Turkey Цена по запитване Резервирайте сега
HKTDC Hong Kong International Lighting Fair
6 - 9 Apr 2020
Hong Kong Hong Kong Цена по запитване Резервирайте сега
Salone Internazionale del Mobile
21 - 26 Apr 2020
Milan Italy
от
193.00 EUR
Резервирайте сега
EuroCucina
21 - 26 Apr 2020
Milan Italy
от
193.00 EUR
Резервирайте сега
EUROLUCE
21 - 26 Apr 2020
Milan Italy
от
193.00 EUR
Резервирайте сега
EVTEKS
21 - 25 Apr 2020
Istanbul Turkey Цена по запитване Резервирайте сега
Proposte
27 - 29 Apr 2020
Cernobbio Italy Цена по запитване Резервирайте сега
Foire de Paris
30 Apr - 11 May 2020
Paris France Цена по запитване Резервирайте сега
National Hardware Show
5 - 7 May 2020
Las Vegas USA Цена по запитване Резервирайте сега

Класификация на изложенията и търговските панаири

Сред голямото разнообразие от събития на живо в различни индустрии, вие намирате една обща нишка, за да групирате повечето събития в две категории - събития от тип "бизнес към бизнес" и събития "бизнес-потребител".

Бизнес-към-бизнес (известени още като B2B) събитията са отворени само за професионалисти от даден бранш. Целта на тази категория е проста - управлението на търсенето и предлагането в рамките на конкретна индустрия, за да се разшири производственият процес. Да, продуктите и услугите остават фокусна точка, но тук посетителите идват с намерението да развиват професионалните си мрежи. Дългосрочните партньорства носят значителна стойност в рамката на програмата. Тези събития са по-специализирани и е много по-лесно да се стигне до хотелски сделки в последната минута на добри цени.

Бизнесът към потребителя се съкращава като B2C и тези събития са вид панаири, които повечето хора познават, тъй като изложителите демонстрират готови продукти, предназначени за крайни потребители. Всички домакински уреди и изложения на персонални технологии попадат в тази група. Достъпът се дава както на индустриалци, така и на широката общественост. Високото ниво на продажбите, които се генерират на подобни събития мотивират изложителите, а представянето и пускането на нови продукти е най-честата причина, която буди желание в крайния потребител да посети едно изложение. Присъствието тук е много по-голямо, затова е най-добре да получите пакетите си за пътуване възможно най-рано, за да спестите повече.

Какви са жизненоважните въпроси пред световната изложбена индустрия?

Въздушните пътувания и съвременните комуникационни технологии са направили събитията, които се провеждат на живо, лесно достъпни, но все още има някои предизвикателства, които представляват основна заплаха за нарастващата глобална изложбена индустрия. През последните години проучваня направени сред компаните-участници в панаири са идентифицирали най-големите проблеми в тази сфера. Резултатите показват, че 25% от респондентите посочват състоянието на икономиката на вътрешния пазар като огромна бариера и основна причина за несигурност за планиране на бъдещи участия. Това също е съчетано с 16%, които цитират глобалното икономическо развитие като друга голяма причина. Извън икономиката, 21% от компаниите посочват, че рискът от висока конкуренция в рамките на отрасъла правят бизнес пътуванията от този вид финансово неизгодни.

Как това влияе на промените в разходите за корпоративни събития?

В по-широк мащаб нещата се подобряват, тъй като глобалната прогноза за растежа на разходите за корпоративни събития проследява петгодишно увеличение на разходите през периода 2015-2020 г. Започвайки със силно увеличение от 6,5%, разходните бюджети следват значително стабилна тенденция, която води до положтелна и силна прогноза с ръст от 7% за годините 2019 и 2020.в

След като разгледахме по-голямата картина следва да се запознаем със спецификата на индивидуалните разходи сред компаниите, където има много по-малко яснота. Изследване за 2018 г. в САЩ показва само лек, но положителен наклон за увеличаване на разходите - 13% са склонни да увеличат разходите си за пътуващи изложения или панаири, вместо да изберат да запазят нивото на спестяванията си. По-голямата тенденция за тези два типа събития е да се поддържат пътните разходи с 36% за пътуващите шоута и 44% за панаирите.

Заключение

Извършването на пътуване до събитие на живо в друга държава е голямо решение. Разходите могат да бъдат възпрепятстващи за повечето средни и малки фирми, но един добър онлайн туристически агент прави всичко различно. Пътните пакети изготвени от Trade Fair Trips за панаири и изложения ще оптимизира разходите Ви във всеки аспект.

Готови ли сте да пътувате?
Независимо дали търсите конкретно събитие или хотел, Trade Fair Trips ltd може да отговори на вашия вкус.

НАПРАВЕТЕ ВАШЕТО ЗАПИТВАНЕ СЕГА