Планирате следващото си пътуване за търговски панаир?

Международните изложения притежават значителен авторитет като инструмент за бизнеса да регистрира ръст на продажбите и техния обхват на нови географски пазари. Бизнес пътуването е инструмент в арсенала на интелигентния бизнесмен още от времето на изобретяването на влака и точно пътуването по бизнес е нещото, което е родило индустрията за професионално настаняване. За нещо толкова старо, колкото търговския панаир, трябва да попитаме защо е все още популярен и накъде е насочено сега, имайки предвид че светът е свързан повече от всякога чрез видео стрийминг, социални медии и имейли.

Защо хората все още изпитват нужда да присъстват на събития на живо?

Помислете за събитията на живо, че се явяват като “интернета на Вашата индустрия’’, но кондензирани на едно място във формата на панаирите и изложенията. Сред основните причини за присъствие са незабавният достъп до най-новите новини от бранша, както и възможността да се срещнете лице в лице с партньори и клиенти. Изграждането на връзки в такава среда е основата за дълголетие във всяка индустрия. Все пак трябва да се имат предвид и всички съпътстващи разходи за такива пътувания и не винаги ви е гарантирано, че инвестираният капитал ще доведе до увеличаване на продажбите, на генериране на потенциални клиенти или други ценни контакти – всичко това зависи от вас.

Събития

Име на панаир Дата ГРАД ДЪРЖАВА Най-добрата налична цена
Jaarbeurs Gent
19 - 22 Sep 2019
Ghent Belgium Цена по запитване
Резервирайте сега
CERSAIE
23 - 27 Sep 2019
Bologna Italy Цена по запитване Резервирайте сега
Marmomac
25 - 28 Sep 2019
Verona Italy Цена по запитване Резервирайте сега
Brussels Furniture Fair
3 - 6 Nov 2019
Brussels Belgium Цена по запитване Резервирайте сега
Spirit of Christmas Fair
4 - 10 Nov 2019
London UK Цена по запитване Резервирайте сега
TrendSet
5 - 7 Jan 2020
Munich Germany Цена по запитване Резервирайте сега
Heimtextil
7 - 10 Jan 2020
Frankfurt Germany
от
144.00 EUR
Резервирайте сега
DOMOTEX Hannover
10 - 13 Jan 2020
Hannover Germany
от
202.00 EUR
Резервирайте сега
Nordstil
11 - 13 Jan 2020
Hamburg Germany Цена по запитване Резервирайте сега
imm Cologne
13 - 19 Jan 2020
Cologne Germany
от
145.00 EUR
Резервирайте сега
Formex
14 - 17 Jan 2020
Stockholm Sweden Цена по запитване Резервирайте сега
MAISON & OBJET
17 - 21 Jan 2020
Paris France Цена по запитване Резервирайте сега
HOMI - IL NUOVO GRANDE MACEF
24 - 27 Jan 2020
Milan Italy Цена по запитване Резервирайте сега
Creativeworld
25 - 28 Jan 2020
Frankfurt Germany
от
227.00 EUR
Резервирайте сега
INTIRIO
26 - 28 Jan 2020
Ghent Belgium Цена по запитване Резервирайте сега

Класификация на изложенията и търговските панаири

Сред голямото разнообразие от събития на живо в различни индустрии, вие намирате една обща нишка, за да групирате повечето събития в две категории - събития от тип "бизнес към бизнес" и събития "бизнес-потребител".

Бизнес-към-бизнес (известени още като B2B) събитията са отворени само за професионалисти от даден бранш. Целта на тази категория е проста - управлението на търсенето и предлагането в рамките на конкретна индустрия, за да се разшири производственият процес. Да, продуктите и услугите остават фокусна точка, но тук посетителите идват с намерението да развиват професионалните си мрежи. Дългосрочните партньорства носят значителна стойност в рамката на програмата. Тези събития са по-специализирани и е много по-лесно да се стигне до хотелски сделки в последната минута на добри цени.

Бизнесът към потребителя се съкращава като B2C и тези събития са вид панаири, които повечето хора познават, тъй като изложителите демонстрират готови продукти, предназначени за крайни потребители. Всички домакински уреди и изложения на персонални технологии попадат в тази група. Достъпът се дава както на индустриалци, така и на широката общественост. Високото ниво на продажбите, които се генерират на подобни събития мотивират изложителите, а представянето и пускането на нови продукти е най-честата причина, която буди желание в крайния потребител да посети едно изложение. Присъствието тук е много по-голямо, затова е най-добре да получите пакетите си за пътуване възможно най-рано, за да спестите повече.

Какви са жизненоважните въпроси пред световната изложбена индустрия?

Въздушните пътувания и съвременните комуникационни технологии са направили събитията, които се провеждат на живо, лесно достъпни, но все още има някои предизвикателства, които представляват основна заплаха за нарастващата глобална изложбена индустрия. През последните години проучваня направени сред компаните-участници в панаири са идентифицирали най-големите проблеми в тази сфера. Резултатите показват, че 25% от респондентите посочват състоянието на икономиката на вътрешния пазар като огромна бариера и основна причина за несигурност за планиране на бъдещи участия. Това също е съчетано с 16%, които цитират глобалното икономическо развитие като друга голяма причина. Извън икономиката, 21% от компаниите посочват, че рискът от висока конкуренция в рамките на отрасъла правят бизнес пътуванията от този вид финансово неизгодни.

Как това влияе на промените в разходите за корпоративни събития?

В по-широк мащаб нещата се подобряват, тъй като глобалната прогноза за растежа на разходите за корпоративни събития проследява петгодишно увеличение на разходите през периода 2015-2020 г. Започвайки със силно увеличение от 6,5%, разходните бюджети следват значително стабилна тенденция, която води до положтелна и силна прогноза с ръст от 7% за годините 2019 и 2020.в

След като разгледахме по-голямата картина следва да се запознаем със спецификата на индивидуалните разходи сред компаниите, където има много по-малко яснота. Изследване за 2018 г. в САЩ показва само лек, но положителен наклон за увеличаване на разходите - 13% са склонни да увеличат разходите си за пътуващи изложения или панаири, вместо да изберат да запазят нивото на спестяванията си. По-голямата тенденция за тези два типа събития е да се поддържат пътните разходи с 36% за пътуващите шоута и 44% за панаирите.

Заключение

Извършването на пътуване до събитие на живо в друга държава е голямо решение. Разходите могат да бъдат възпрепятстващи за повечето средни и малки фирми, но един добър онлайн туристически агент прави всичко различно. Пътните пакети изготвени от Trade Fair Trips за панаири и изложения ще оптимизира разходите Ви във всеки аспект.

Готови ли сте да пътувате?
Независимо дали търсите конкретно събитие или хотел, Trade Fair Trips ltd може да отговори на вашия вкус.

НАПРАВЕТЕ ВАШЕТО ЗАПИТВАНЕ СЕГА