Most booked hotels
Your free enquiry
The Big Ocean Show

The Big Ocean Show

Moscow ,Russia
Индустрия
Индустрия:
Опазване на околната среда, Рециклиране, Управление на водата и отпадъците
Organizer
Organizer :
The Big Ocean Show
Event website
Event website :
The Big Ocean Show
Frequency
Frequency:
1 year

Въздействие на Ковид-19 върху изложението Big Ocean Show

Второто издание на изложението Big Ocean Show ще се проведе през 2022 във Всерусийския изложбен център. Датите за провеждане на фестивала за момента са в процес на подбор. Събитието беше отложено поради непредвидени обстоятелства. За изложението ще бъде въведен строг план за безопасност срещу Ковид-19, ако то се проведе като "лице в лице" или хибридно издание. Планът за здраве и сигурност ще включва следните протоколи за безопасност:

  • След представяне на QR код за влизане, участниците ще получат достъп. Кодът ще бъде валиден, ако:

    1. Предоставящият достъп е получил поне две ваксинационни инжекции

    2. Притежателят е възстановил здравето си от инфекция, причинена от Covid-19, през последните шест месеца. 

    3. Има отрицателни резултати от тестове, които са на възраст между 24 и 48 часа. Участниците могат да възстановят резултатите си в специализирания тестов център разположен в Всерусийския изложбен център (All-Russia Exhibition Centre). 

  • Граничните представители могат да изискат 3G документи при пристигане поради забраните за пътуване. От участниците може да се изиска също така да попълнят поредица от въпроси. 

  • Телесната температура на всички участници ще бъде измерена с безконтактни термометри преди влизането във ВДНХ (All-Russia Exhibition Centre).

  • Участниците трябва да спазват няколко превантивни мерки, докато участват в събитието. Това ще включва използването на сертифицирани хирургически маски на закрито и на открито. Примерните места включват изложбени зали и места за паркиране. Лицевата маска трябва да покрива носа и устата на използващия.  Всички присъстващи трябва да спазват социална  дистанция от  2 метра през цялото време. В местата на провеждане на изложението ще бъде поставена маркировка на пода, за да подпомогне поддържането на мярката. На места като изложбените площи ще бъдат поставени информационни табла, които да напомнят за правилото.

  • Всички често използвани места, включително тоалетните и изложбените зали, ще се дезинфекцират редовно. Дезинфекцията на повърхностите, които се докосват често, ще се извършва на всеки няколко часа. Зоните за хранене на ВДНХ ще бъдат достъпни при специален режим на наблюдение. Персоналът на заведенията за хранене ще бъде задължен да носи предпазни средства. Участниците трябва да използват обществен транспорт, когато е възможно, за да избегнат задръстванията на паркингите. Те трябва да спазват мерките за безопасност, ако решат да използват тези пространства.

Голямото океанско шоу (The Big Ocean Show) накратко

The Big Ocean Show е международен фестивал за водни спортове и океанска екология. Дебютира през 2021 г. и се провежда във VDNKh. Събитието е отворено за обществеността и за професионалисти от различни индустрии. То предоставя най-новите иновативни решения в областта на водните спортове и презентации на продукти. То се фокусира и върху насърчаването на екологичната устойчивост и опазването на океаните. 

Изложението The Big Ocean Show е идеалната платформа за много експерти. Фестивалът им позволява да създават контакти и да разширяват познанията си в много професионални области. На изложението те могат допълнително да създадат решения за нови предизвикателства и да закупят нови продукти. Това се дължи на висококачествения профил на посетителите, съставен от специалисти от повече от пет индустрии. Събитието включва интригуващи образователни беседи и демонстрации на водни спортове. На тях се представят актуалните разработки в сектори като спорт, екология и други. Изложението се  посещава  от  професионалисти в областта на хотелиерството и ресторантьорството и собственици на фирми. Сред тях са и експерти по водни спортове и морски биолози.

Кой посещава изложението The Big Ocean Show? 

Изложението Big Ocean Show има висококачествен профил на посетители и изложители. Например, на него идват професионалисти от сектори като водните спортове. Сред посетителите са доставчици на туристически услуги, морски биолози и шампиони по водни спортове. Bat-o-Bleu Seychelles е една от компаниите, които присъстват на изложението. Сред изложителите са и Japan Airlines Co. Ltd. Националната асоциация по корабоплаване на Малдивите също участва. Участват и Световният фонд за дивата природа (WWF) и Грийнпийс. Сред медийните компании, които участват, са OCEAN-TV.

Промени за изложението Big Ocean Show 2022

Изданието на фестивала през 2022 г. ще се проведе в хибриден формат. То ще се състои от изложение лице в лице и виртуална платформа. Участниците ще могат да участват дистанционно благодарение на допълнителната цифрова услуга. Тя ще може да предоставя и различни услуги на изложителите, като например карта на изложителя. В картата на изложителя ще бъдат включени търговската марка и зоната на дейност на компанията. Тя ще съдържа и кратко, но изчерпателно описание на изложителя. Онлайн платформата ще позволи и разпространението на специални оферти. Сред акцентите ще бъде представянето на подводно 360° видео съдържание. VR водоустойчиви шлемове ще показват тези 5D записи, което ще позволи на участниците да се гмуркат под вода. Събитието ще се проведе в басейна на павилион 55.

Програма и цели на Big Ocean Show 

Търговските посетители могат да изпълнят няколко ключови бизнес цели. Сред изпълнимите цели е получаването на признание. Специалистите могат също така да повишат експертните си познания. Те могат допълнително да разширят своите бизнес мрежи, като се срещнат с потенциални партньори. Фестивалът също така дава възможност на участниците да сключат жизненоважни сделки. Проучването на бизнес сектори също е постижима цел. Например посетителите могат да проучат отрасли като хотелиерство и водни спортове. Изложението Big Ocean Show насърчава и изпълнението на няколко други цели. Една от тях е популяризирането на опазването на океаните. Фестивалът също така показва значението на водните животни като част от екосистемата на планетата. Популяризирането на водните спортове също е основна цел на фестивала.

Всички цели са достъпни като част от двете централни теми - "Екология на океана" и "Водни спортове". Всяка тема има поне пет подтеми, като няколко от тях са хибридни. Например водните спортове включват около 30 морски спорта и различни хибридни такива. Екология на океана включва около 7 подтеми за екология и няколко хибридни. Хибридните подтеми имат връзка и с двете ключови теми. Например екшън и подводната фотография са хибридни поради двойната им употреба. Участниците, например, могат да ги практикуват като част от воден спорт, като например гмуркане. И все пак те могат да помогнат и на еколозите при изучаването на изменението на климата. Подтемата също е част от една от петте общи теми. Те са: "На вода", "Под вода", "Лодки", "Пътувания" и "Екология". Разпределението на подтемите е следното:

  • Водни спортове 

    • На вода:

      1. Сърфинг

      2. Кайтсърфинг

      3. Флайбординг

      4. SUP борд

      5. Уейкборд

      6. Гмуркане с шнорхел

      7. Уиндсърфинг

      8. Екшън фотография и видео (хибрид)

      9. Парасейлинг

      10. Каране на джет

      11. Спортен морски риболов

      12. Скимборд

      13. Каране на коляно

      14. Уейкскайтинг

      15. Плуване

      16. Рафтинг

      17. Кану

      18. Каяк

      19. Гребане

      20. Вятърно фолио

      21. Електрофолинг

      22. Акваскипинг

      23. Уейксърфинг

    • Под водата

      1. Гмуркане

      2. Свободно гмуркане

      3. Подводна фотография и видео (хибридна)

      4. Русалки (хибрид)

      5. Изкуство (хибридно)

    • Лодки

      1. Яхтинг

      2. Моторни лодки

      3. Лодки

      4. Мегаяхти

    • Пътуване/пътувания

      1. Луксозен воден отдих

      2. Плуване с китове (хибрид)

      3. Ексклузивни екскурзии (хибридни)

      4. Екологичен воден отдих (хибрид)

      5. Дейности за хора с увреждания 

      6. Семейна ваканция (хибрид)

      7. Младежки пътувания (хибридни)

      8. Фотография и видеография

  • Екология на океана

    • Екология

      1. Морска екология

      2. Научни проекти

      3. Изследвания

      4. Борба срещу замърсяването с пластмаса

      5. Управление на отпадъците

      6. Екология за деца

      7. Доброволчество

Всички подсъбития на "Шоуто на големия океан" (Big Ocean Show) включват по някакъв начин основните теми или подтеми. Например, те са включени като изложбени категории. Те се предлагат и като етикети на сесиите в програмата на фестивала. Те засягат и Детския рибен фестивал (Children's FISHtival). На изложението всяка подтема е представена чрез различни щандове. Такива станции включват презентации на изложителите, които позволяват на предприятията да покажат своите стоки. Това могат да бъдат нови туристически пакети, оборудване, услуги или програми за обучение. Така например различни спортни академии и доставчици на оборудване представят подтемата за русалките. Друг пример е темата за управление на отпадъците. Представянето ѝ става чрез показване на стоки, като например играчки, изработени от рециклирани материали. Тя включва и организации за защита на дивата природа/екологията, които представят инициативи. Това може да помогне за вдъхновяване на участниците да бъдат по-съзнателни по отношение на управлението на отпадъците.

Изложението включва и информационни щандове. Това са пунктове, които представят жизненоважна информация за морската дива природа и океанските екосистеми. Тези щандове най-често са посветени на подтемите на океанската екология. Въпреки това има и такива, които акцентират върху хибридни или водни спортове. Примери за това са Еко Воден Отдих и Гмуркане. Изложението може да бъде безценно както за търговските, така и за публичните посетители. Например, то може да даде възможност на професионалистите да установят контакти и да спечелят признание. Публичните посетители, като например децата, могат да научат повече за дивата природа и животните. Освен това те могат да се занимават с нов спорт или хоби. Това ще им помогне да се самореализират.

Програмата на Фестивала е обусловена от основните теми и подтеми. Те са под формата на етикети на сесиите. Те определят темите на всеки семинар. Програмата се състои от лекции, дебати, форуми за обмяна на опит и демонстрации. Освен това се включват презентации, срещи, изтъкване на възможности, съвместни бизнес програми, филми и майсторски класове. Програмата дава възможност на участниците да изпълнят цели като постигане на признание и създаване на бизнес мрежи. Те могат също така да разширят знанията си и да видят нови стоки в реално време. 

Всяко микросъбитие в рамките на програмата обсъжда или показва една или повече подтеми. Например лекциите могат да включват изследвания или гмуркане като основни теми. По същия начин демонстрациите могат да включват две или повече подтеми за водни спортове като акваскипинг. Всеки вид семинар служи на различна цел и е насочен към специфични групи участници. Например лекциите се фокусират върху посетители от публиката или професионалисти от различни отрасли. Те се състоят от уроци, по време на които присъстващите могат да се запознаят с различни теми. Такива въпроси включват екология, спорт, туризъм, нови бизнес подходи и здравословен начин на живот. 

Лекциите могат да се провеждат под формата на обучителни сесии. По време на този формат присъстващите могат да научат как да подобрят своя екологичен отпечатък. Примери за това са лекцията "Екологично пътуване". Тя включваше подробни обяснения и обучение за намаляване на екологичния отпечатък при пътуване. Това включваше как да се извършва разумно потребление при пътуване и други подобни стъпки. 

Лекциите могат да предоставят информация, която да е насочена към посетители от обществеността, професионалисти или и към двете. Например на сесията "Сърфиране в московската реалност" беше обяснено използването на изкуствени вълни. Това може да бъде от полза за сърф лагерите и практикуващите водни спортове. Може да бъде полезно и за публичните посетители, които обмислят този спорт. Лекцията "Стратегия на синия океан" е пример за сесия, ориентирана към професионалните посетители. Тя е насочена към специалисти като например управителите и собствениците на водни клубове. По време на сесията те могат да се запознаят с нов подход към акваклубовете. Лекцията "Поведение на акулите" е насочена към публични посетители. Тя спомага за повишаване на осведомеността относно значението на акулите в океанските екосистеми. Често лекциите могат да изпълняват и консултантска роля. Например, те могат да предоставят съвети за започване на здравословен начин на живот. Примери за това са лекциите "Как да започнем здравословен начин на живот" и "Ароматерапия". Освен това подобни сесии могат да помогнат на участниците да се запознаят с нови професии. Пример за това са инструкторите по гмуркане PADI. 

Дебатите са друг често срещан вид семинар в рамките на фестивалната програма. Те се състоят от сесии, по време на които участниците обсъждат важни предизвикателства като замърсяването с пластмаса. Сред участниците са учени, собственици на предприятия, общественици и политически представители. Примери за този тип сесии са "Чисти мисли" и "Лимон в морето". В "Чисти мисли" се обсъжда дали екодоброволчеството е постоянно или временно решение. "Лимон в морето" разисква въпросите за това как всеки член на туристическата индустрия може да подобри екологията на океаните. Често дебатите се припокриват по формат и теми със съвместните бизнес програми. Споменатите програми представляват кръгли маси. По време на тези сесии представители на правителствата и учени обсъждат проблеми. Сред тях са предизвикателствата за опазване на крайбрежното биоразнообразие. Темите на такива сесии могат да включват още провеждане на научни изследвания. По същия начин се споменават и въпроси, свързани със замърсяването, като например замърсяването на океаните с микропластмаса. 

Срещите/възможностите за индустрията се фокусират върху две търговски групи. Това са представителите на туристическата индустрия и представителите на държавните департаменти по туризъм. Те се състоят от два вида сесии, известни като срещи с представители на индустрията и изтъкване на възможностите. Срещите на индустрията включват срещи на представителите на държавите с туроператори и установяване на контакти с тях. Тези срещи дават възможност на двете групи да създадат нови партньорства. Изтъкването на възможностите са сесии, на които участниците могат да се запознаят с възможностите на страната. Например, "Възможности за гмуркане в Акаба" показа потенциала на Акаба като дестинация за гмуркане. 

В повечето случаи срещите на индустрията/изтъкването на възможностите се припокриват с представянето на страните. Те представят туристическите дестинации и предоставят информация за причините за популярност. Такива могат да включват прожектиране на видеоклипове, които представят възможностите на страната. Сред тях могат да бъдат местата за гмуркане в представената страна. Прожектирането на видеоклипове е и методът, използван от семинара от типа на филмовите прожекции. Те дават възможност на присъстващите да се запознаят с теми като водните спортове за хора с увреждания. Филмите се прожектират в специализирана зала за прожектиране на филми. Те могат да варират от кратък видеозапис през поредица от такива записи до пълнометражен филм. Примери за това са "Гласовете на тихия залив" и "Дивата природа от Курилите до Кавказ. Резервати на Русия". 

Лекциите, форумите за обмяна на опит и майсторските класове могат да се застъпват едни с други. Например лекциите могат да се провеждат, когато спортен шампион описва своя опит. В резултат на това подобна сесия може да служи едновременно като форум за споделяне на опит и като майсторски клас. Тя действа като форум за споделяне на опит, тъй като в нея участва спортист, който предоставя знания. Тя действа и като майсторски клас, тъй като позволява на участниците да научат как да практикуват определен спорт. Сред представените примери е "За какво да говорим с кит". Друг пример е "Адаптивен уейкбординг". "За какво да говорим с кит" включва Михаил Коростелев, който подробно разказва за наблюдението на китове. Сесията включва и как да се държим около животните, така че водолазите да не им причинят вреда. "Адаптивен уейкбординг" включва Максим Пономарев, основател на Step2Wake, който описва водния спорт. Сесията включва и информация за това кой може да практикува този спорт. Майсторските класове могат да се провеждат и като отделни сесии. Такива са тези, в които например децата могат да се запознаят с изработването на самолети оригами. 

Демонстрациите и демонстрационните изпълнения са често срещани в програмата на фестивала. Те подчертават различните налични водни спортове и показват как да се изпълняват. Освен това те дават възможност на участниците да практикуват водния спорт, за да решат дали е подходящ за тях. Демонстрациите се фокусират върху това посетителите да оценят представената дейност. А демонстрационните изпълнения се фокусират върху това какво могат да направят опитните практикуващи. Често представленията включват шампиони и рекордьори, които изпълняват различни каскади. Сред примерите за такива сесии е "Демонстрационно изпълнение - уейкборд". Демонстрационните изпълнения могат да се провеждат и като част от по-голямо микросъбитие. Сред примерите са "Шоу с лазерни дронове, електропланеризъм в LED костюми".

Доста сесии акцентират върху организации или изследователски проекти. Те спомагат за популяризирането на теми като доброволчеството. Те представят различни организации, които приемат доброволци.  Включени са водещи фондации като WWF и благотворителни такива като "Добри хора" (Kind people). По време на такива сесии изтъкнатата организация представя своите най-нови проекти. Освен това се подчертава как те допринасят за преодоляване на предизвикателства като екологията.

"Ocean Quest" е едно от най-популярните подсъбития за посетителите. Провежда се и томбола на случаен принцип, която помага за популяризирането на водните спортове и екологията. Представлява викторина, в която участниците отговарят на въпроси.  Всички, които отговорят на поне 70 % от въпросите, могат да получат награда. Наградите варират от ексклузивни екскурзии до други държави или ваканционни пакети до предмети. Например, победителите могат да спечелят ексклузивна екскурзия до Малдивите или да плуват с акули и китове. Освен това те могат да спечелят парични сертификати, подаръчни комплекти, VR ваканции и спортно оборудване. Като награди се предлагат и безплатни спортни уроци. За да участват, посетителите трябва да покажат отговорите на въпросите на своите устройства - смартфони. След това те трябва да попълнят специален билет, който ще им предостави личен номер. Тегленето на жребия се провежда, след като всички участници получат личен номер. Генератор на случайни числа тегли всеки номер. За да получат спечелените награди, участниците трябва да присъстват лично. 

Фестивалът Big Ocean Show е събитие, което може да бъде от огромна полза за няколко индустрии и за обществеността. Например, то може да бъде полезно за:

  • Представители на авиокомпании

  • Представители на асоциации/правителства

  • Собственици на туристически клубове/хостинг компании

  • Собственици или управители на хотели/вериги хотели

  • Спортни училища/студия/лагери/академии

  • Капитани на яхти и оператори на флоти

  • Неправителствени организации, включително благотворителни фондации

  • Активисти в областта на водните спортове 

  • Комисари от туристическите отдели/посолства

  • Собственици на художествени ателиета

  • Представители на медиите и специалисти по маркетинг

  • Собственици на магазини за продажба на дребно на спортно оборудване/хранене/хоби/диетични добавки

  • Специалисти в областта на здравеопазването, например рекреационни терапевти

  • Природозащитници, еколози, морски биолози, учени-граждани и ветеринарни лекари

  • Доброволци

Публика и индустрии посещаващи Big Ocean Show

Поради значението си за обществеността и различните индустрии, фестивалът се отличава с висока посещаемост. Например, изданието през 2022 г. включва 4 500 професионалисти и 120 изложители. Освен това то включва 156 лектори и около 40 000 посетители. Индустриите, които посещават изложението Big Ocean Show, включват:

  • Търговия на едро и дребно

  • Туризъм и хотелиерство

  • Дистрибуция и транспорт

  • Гражданско и обществено обслужване

  • Екология, включително опазване на морската среда

  • Застраховане и медии

  • Отдих и водни спортове

  • Здравеопазване

Сред държавите, представени от публични и търговски посетители на изложението, са Русия, Египет, Сейшелските острови и Австралия. Сред тях са и Южна Африка, Танзания, Обединеното кралство и Япония. По подобен начин са представени Йордания, Германия, Малдивите и Бразилия, Китай, Тайланд, Малайзия, Коста Рика, Аржентина и Испания. 

Логистични подробности относно Big Ocean Show и Москва

Big Ocean Show е ежегодно събитие, което се провежда в продължение на четири дни във Всерусийския изложбен център или ВДНХ. То представлява фестивал с работни часове за посещение между 10:00 и 20:00 по време на първите три дни. Участниците могат да посетят изложението между 10:00 и 18:00 по време на последния ден. ВДНХ или Общоруският изложбен център е леснодостъпно място за провеждане на търговско изложение. Той е достъпен от всички райони на Москва благодарение на мрежата от обществени транспорти, които го обслужват. Например участниците могат да посетят мястото на събитието с автобус или метро. Те могат да стигнат до обекта и с такси или с влак. Времето за пътуване обикновено е кратко, като по този начин ви се предоставя възможност за спестяване на време при придвижването. Например ВДНХ се намира на 67 минути път с автобус от летище Шереметиево. От автогара Avtostantsiya Tsentral'naya или централната автогара може да стигнет до мястото на събитието за 58 минути с автобус. С автомобил или такси съответните врема за пътуване е 38 минути и 26 минути. При пътуване от местни градове като Химки, на посетителите ще им са необходими около 42 минути при използване на автомобил или обществен транспорт. 

Москва е столицата на Русия и един от най-големите мегаполиси в страната. Разполага с обширна мрежа от обществени транспортни връзки, състояща се от метро, автобусни, таксиметрови и влакови линии. Въпреки внушителните размери на града и големия брой жители пътуването с обществен транспорт е сравнително безопасно и спестява време. Например пътуването до центъра на града от местния град Химки с автобус отнема 18 минути. Освен това пътуването с автобус от Зеленоград до центъра на града трае 32 минути. По същия начин пътуването от Люберци до цънтъра на Москва с автобус отнема не повече от 36 минути. Летище Шереметиево също е достъпно с обществен транспорт. Например от центъра на града до него може да стигне за 39 минути с автобус. До много от кварталите също се стига лесно и не е необходимо много време за придвижване. Примери за това са районите Арбат и Басманни, които са достъпни за 43 минути с автобус. 

Посетителите на Москва могат да избират измежду широк спектър от заведения за хранене и места за настаняване. Например, градът предлага 2-5-звездни хотели в квартали като Арбат и Басманни. На тези места, както и в Якиманка и Тверской, има и хостели и апартаменти. Местни градове като Зеленоград и Химки също предлагат възможности за настаняване като къщи за гости. Възможностите за хранене включват ресторанти и барове. В целия метрополис има и спиртоварни, пекарни и пазари за специализирани храни. Кухнята, която посетителите могат да опитат, включва руска, азиатска и европейска. Много от заведенията за хранене предлагат и алтернативни менюта като веганско, вегетарианско, а в някои случаи и халал. 

Как може да ви помогне Trade Fair Trips Ltd?

Trade Fair Trips Ltd може да ви помогне с организацията на пътуването. Това се дължи на нашия богат опит в организирането на хотелско настаняване. Това ще ви позволи да се съсредоточите върху воденето на бизнес по време на изложението Big Ocean Show. Гарантирано ще получите най-добрите цени за хотели за събитието. Това е така, защото нашите агенти по резервациите ще ви предоставят разнообразие от отлични хотелски оферти на конкурентни цени. Местоположението на вашия хотел е важно за успеха на вашето бизнес пътуване. Ето защо ние се концентрираме върху хотелите в близост до ВДНХ. Можем да ви помогнем и по няколко други начина. Това включва обработката на резервации на помещения за срещи. Също така имаме опит в координирането на подреждането на вашия щанд за търговско изложение.

 

Full list of
hotels for
The Big Ocean Show

How to get to The Big Ocean Show

Similar trade shows